Sevgili dostlar bugün ki yazımda,sizlere son kasa Toyota corolla'dan bahsetmek istiyorum.1980'li yılların sonlarına doğru boy göstermeye başlayan corolla serisi (2000-2003 hariç) en fazla tutulan modeller arasında yer almıştır.Toyota
denildiğinde aklımıza gelen ilk çağrışım pek arıza yapmamasıdır.Arıza oranı düşük olan modelin yedek parçasının bol bulunması ve yakıt değerlerinin makul olması'da eklenince ikinci el piyasada dahi aranan modeller arasında yer almaktadır.Son kasa corollaya gelince;Toyota, bu kasayla piyasadaki geleceğini sigortalamayı başarmış desem herhalde abartı olmaz.1.33 Atmosferik motora sahip araç kendisinden beklenmeyecek performansa sahip.Bu motorun en büyük avantajı lpg'ye %100 uyumlu olmasıdır.Bu tip motorları şahsen çok seviyorum.Sevmemin sebebi bu motorlar uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanılabilen sade dayanıklı motorlardır.Araca 6 vites şanzıman konumlandırılası yüksek hızlarda ciddi avantaj sağlamış.Toyota bu modele o kadar güveniyor ki IIHS kaza testine dahi girebilmiş.Bu kaza testinin euro n cap testlerinden farkı aracın daha yüksek hızlarda ve en zayıf noktasından çarptırılarak yapılmasıdır.Araç donanım olarak en baz modelinde dahi dolu dolu bir ürün sunmaktadır.Malzeme kalitesi önceki modelleriyle kıyaslanmayacak kadar başarılı.Aracı incelediğinizde torpido plastiğinin kalitesini ilk bakışta fark edebileceğiniz bir otomobil diye tanımlayabilirim.Aracın plastiği Alman araçlarına çok yakın.Eğer LPG taktırarak kullanmak için bir otomobil arıyorsanız en başta tercih etmeniz gereken model corolla diye düşünüyorum.48.000 TL civarı satın alınabilen yeni corolla'yı düşünen arkadaşları kesinlikle tavsiye ediyorum.Saygılar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder