16 Mart 2015 Pazartesi

Renault Symbol 2014-2015

Değerli okuyucular bu gün sizlere Renault markasının yeni Symbol modelini tanıtmak isterim.1999 Yılında başlayan Symbol macerası son kasa modeliyle büyük beğeni topladı. Yeni Symbol bazı ülkelere Dacıa Logan olarak girerken Ülkemizde Renault Symbol olarak kullanıcılara sunuldu.Önceki iki kasasından çok daha geniş,yol tutuşu açısından tatminkar bir araç olarak değerlendiriyorum.Symbol serisinde genel olarak kullanılan polikarbon çamurluklar yeni Symbolde metal olarak karşımıza çıkıyor.Kullanmış olduğum 1.5 DCİ motorlu araç yakıt ve performans açısından beni tatmin etti.Tüm ayrıntılarının dışında dikkatimi çeken husus Güvenlik konusu oldu.Symbol'ün önden darbelere karşı geliştirmiş olduğu darbe emici ekipmanları fazlasıyla taktir ettim.Hatta darbe emme demirinin çamurluklara bağlantı tarzı bana Volvoları hatırlattı.Standart olarak sunulan çift airbag,abs,esp,bas gibi ekipmanlar Renaultun güvenliğe ne kadar önem verdiğini ortaya koymakta.Vites kolunun birazcık kısa yapılması gerektiğini'de söylemeden geçemeyeceğim.Kullanıcılardan aldığım bilgilere göre arka stoplardan bagaj bölümüne su aldığı ve servise götürüldüğünde silikon çekme yöntemiyle giderildiği şeklindedir.Bir diğer Renault hatası araca vitesteyken gaz verdiğinizde vitesin arkaya doğru hareket etmesi ve son olarak kornanın artık direksiyon simidine monte edilme zamanı geldi diye düşünüyorum.Genel manada 36.500-45.000 Tl arasında Ülkemiz şartlarında alınabilecek gayet güzel bir araç olduğunu söyleyebilirim. Saygılarımla
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder